OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – informacja o przetwarzaniu danych osobowych osób fizycznych w Starostwie Powiatowym w Myśliborzu   Z dniem 25 maja 2018 r. we wszystkich krajach należących do Unii Europejskiej zaczęło...

kontakt

Miasto i Gmina Barlinek

barlinek ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek
tel. 95 746 55 40

umig@barlinek.pl

Gmina Boleszkowice

boleszkowice ul. Świerczewskiego 24
74-407 Boleszkowice
tel. 95 760 61 24

boleszkowice@boleszkowice.pl

Miasto i Gmina Myślibórz

mysliborz Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz
tel. 95 747 20 61

mysliborz@mysliborz.pl

Miasto i Gmina Dębno

debno ul. J.Piłsudskiego 5
74-400 Dębno
tel. 95 760 30 02

umig@debno.pl

Gmina Nowogródek Pomorski

nowogrdek pomorski ul. A. Mickiewicza 15
74-304 Nowogródek Pomorski
tel. 95 747 17 60

sekretariat.gm @nowogrodekpomorski.pl

AKTUALNOŚCI

2007-05-11 14:57:45

Nowoczesne sale symulacyjne do przeprowadzania zajęć praktycznych w zawodzie technik hotelarstwa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Barlinku

 W Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Barlinku w miesiącu kwietniu 2007 r. utworzono dwie sale symulacyjne:

  • salę konsumencką służącą do nauki przedmiotu obsługa konsumenta,
  • salę recepcyjną – pokojową umożliwiającą naukę przedmiotu organizacja i technika pracy w hotelarstwie. Sale mogą również służyć do nauki zajęć praktycznych a także innych przedmiotów związanych z hotelarstwem i turystyką, np. elementów przygotowania do prowadzenia działalności gospodarczej.

W sali konsumenckiej przygotowano sześć stolików czteroosobowych. Salę wyposażono w zastawę ceramiczną, szklaną oraz metalową na dwanaście osób. Uczniowie mają do dyspozycji zastawę ceramiczną umożliwiającą nakrycie do przystawek, dań obiadowych i deserów – głębokie, płytkie i deserowe talerze, wazy do zupy, półmiski duże i małe, miski duże i małe, dzbanki kawowe, dzbanuszki do mleka, cukiernice oraz filiżanki z podstawkami. Do nakryć dopasowano odpowiednie sztućce. Uczniowie w trakcie zajęć w sali mogą korzystać również z zastawy szklanej – kieliszki do białego, czerwonego i musującego wina, wódki, koniaku, whisky oraz drinków. Każda z grup pracujących przy stanowiskach może skorzystać z dwóch rodzajów tac, przyprawników oraz elementów dekoracyjnych – wazoników, serwetników, popielniczek oraz świeczników. Całą zastawę umieszczono w dwóch przeszklonych gablotach. Sala ułatwia naukę zasad nakrywania do stołu, serwowania poszczególnych potraw oraz obsługi klienta przy stoliku konsumenckim.

Natomiast salę recepcyjną – pokojową podzielono na dwie części: część symulującą recepcję oraz część symulującą pokój hotelowy. W części recepcyjnej przygotowano ladę recepcyjną wyposażoną w stanowisko komputerowe z urządzeniem wielofunkcyjnym oraz urządzenia biurowe. Zakupiono również dwa regały z szafkami zamykanymi na klucze. Pomaga ona oswoić się uczniom z klientem stojącym po drugiej stronie lady recepcyjnej, także klientem niepełnosprawnym. Uczniowie poznają tutaj między innymi zasady przyjmowania rezerwacji telefonicznej i osobistej, zasady rozliczania pobytu klienta i usług dodatkowych, z których korzystał a także uczą się wystawiać fakturę VAT za nocleg, wyżywienie i usługi dodatkowe. Druga część to jednoosobowy pokój wyposażony w łóżko z bielizną pościelową, dwie komody, szafę i stolik z dwoma krzesłami. Zakupiono również telewizor i mikrowieżę. Przygotowanie pokoju do przyjęcia gościa hotelowego, jego obsługa w trakcie pobytu czy sprzątanie pokoju po wyjeździe klienta to niektóre z zadań, które mogą być realizowane w części pokojowej. Dodatkowo bliskość sali konsumenckiej pozwala na naukę świadczenia room-service w pokoju hotelowym.

galeria >>>



+ dodaj swoją opinie
Autor:
E-mail:
Treść:

Komentarze są własnością ich twórców.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.



Komentarz pojawi się w chwili akceptacji wpisu przez administratorów!

 

eURZĄD

bip

eboi

elektroniczny samorząd

Internetowy System Umawiania Wizyt w Wydziale Komunikacji

RSO

dzienniki ustaw

monitor polski

dla nieslyszacych

Nieruchomosci

Kalendarz imprez

  Lipiec 2019  
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

 

ISO
ISO 9001

LAUREAT

Obsługa techniczna
ALFA TV

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia